WEBVTT 1 00:00:32.730 --> 00:00:37.170 Behin jakin eta gero, lotsagabe saio zegoela eta antzerkia zegoela, dudarik 2 00:00:37.170 --> 00:00:41.100 gabe, izpirik gabe parte hartzeko prest geunden. Jarduera aldetik desde luego 3 00:00:41.100 --> 00:00:46.801 oso positibotzat jotzen dugu eta batez ere edukiak eta mamia aldetik. Harreman 4 00:00:46.800 --> 00:00:51.090 bai sozialak, harreman afektiboak, harreman sexualak, giza harremanak oso 5 00:00:51.091 --> 00:00:55.230 gertukoak dira. Sare sozialek ere badute zeregina horretan eta nik uste dut 6 00:00:55.240 --> 00:01:01.500 antzezlan honetan ageri ikusten dela sare sozialen okerreko erabil horrek ere 7 00:01:01.500 --> 00:01:03.090 baduela eragina gazte hauengan. 8 00:01:10.000 --> 00:01:14.890 Ba antzerkia oso erabilgarria dela iruditu zitzaidan, zeren azkenean ez da 9 00:01:15.100 --> 00:01:22.450 familiarekin hitz egiten dugun gai bat. Aktoreak gazteak zirenez eta ere oso 10 00:01:22.510 --> 00:01:29.980 natural hitz egiten dutenez gai hauetaz, oso ondo sentitu ginen. Educación sexual 11 00:01:29.980 --> 00:01:32.500 tiene que basarse en impactos emocionales, no. 12 00:01:33.730 --> 00:01:38.110 Buscar un poco esa resonancias personales que no lo hace crecer. Es 13 00:01:38.291 --> 00:01:43.000 cierto, Yo creo que la obra está muy conseguida. Que ayuden a pensar y a ver 14 00:01:43.000 --> 00:01:43.960 las cosas de otra manera. 15 00:01:45.041 --> 00:01:45.161 Uno 16 00:01:48.970 --> 00:01:53.500 bada denok batera, baina grabitate indarraren indartsuagoa. 17 00:01:56.290 --> 00:02:01.090 Baina niri behintzat asko gustatu zait. Identifikatuta sentitu gara ni edo 18 00:02:01.630 --> 00:02:09.100 gelakideak, ta ere izan daiteke sarrera bat klasean edo gauza horietaz hitz 19 00:02:09.100 --> 00:02:13.000 egiteko. Hori da, irakasleekin eta horrela hitz egiteko pixka bat oso 20 00:02:13.020 --> 00:02:17.920 arraroa dela. Beti moztu egiten zaituztete edo hola. Eta nire gelan 21 00:02:17.920 --> 00:02:23.350 behintzat eskatu genuen bereziki ba antzerki bat edo aktibitatearen bat 22 00:02:23.350 --> 00:02:24.490 egitea Sexuari buruz. 23 00:02:29.730 --> 00:02:33.700 Ez baldin bada hitz egiten, beti zuretzako geldituko da. Esperientzia 24 00:02:33.700 --> 00:02:37.360 txar bat izendatzen baldin baduzu, banuen buruz hitzegiten, beti zuk izango 25 00:02:37.361 --> 00:02:43.000 duzu zure barrenean eta garrantzitsua iruditzen zait kanporatzea. Eta askotan 26 00:02:43.390 --> 00:02:49.510 pentsatzen dut zu zarela hori sentitzen zuen bakarra, baina gero ez ere balio du 27 00:02:49.750 --> 00:02:52.370 jendearekin identifikatuta sentitzeko Eta horrela, 28 00:03:00.430 --> 00:03:04.600 el tipo de educación sexual que planteamos no se basa sólo 29 00:03:04.660 --> 00:03:11.141 conocimientos, sino buscamos mucho, pues eso, la capacidad de gestión emocional 30 00:03:11.200 --> 00:03:15.580 de todo esto. Entonces nos parecía que tenía que abrirse un poco a otro tipo de 31 00:03:15.581 --> 00:03:17.560 experiencias que complementarias. 32 00:03:18.640 --> 00:03:18.850 Uno.